KIES UW MAAT

000000001


0000000

14 dagen op zicht, ruilen of geld retour

Levertijd: 1-2 werkdagen * 15-7 tot 5-8 geen verzending!
Verzendkosten *
Pakket: GRATIS!
*binnen Nederland en België

Volg ons



Onze vermelding op http://www.keurmerk.info
 

VEELGESTELDE VRAGEN

BLOG esgii

Op de volgende websites zijn er blogs te lezen over de producten van esgii!

psblog.nl
mamsatwork.nl
fashion.blog.nl

Veel klanten die bij esgii een product hebben aangeschaft beoordelen de aankoop d.m.v. het Kiyoh beoordeling systeem. Daar kan je ook veel informatie uithalen.

De Consumentenbond is positief over esgii: De webwinkel Esgii heeft destijds (test uit 2015) alle drie de bestellingen volledig (dus inclusief bezorgkosten) èn op tijd terugbetaald.


KOUDE VOETEN
Koude voeten, hoe kom je er vanaf? De bloedsomloop moet je stimuleren, dat kan je doen door de voeten te masseren en te bewegen, en door een wandeling te maken. Wol warmt de voeten op en bevordert de bloedcirculatie. Draag daarom wollen sokken in je schoenen in plaats van synthetische sokken. En draag thuis vilten sloffen!
Sinds kort ook een nieuw product toegevoegd, vilten bedsokken, zo ook geen koude voeten meer in bed! 

VALLEN DE SLOFFEN KLEIN OF GROOT? 
Zie ook de uitleg bij pagina maatvoering. Voor sloffen kun je uitgaan van de normale schoenmaten.
De hoge sloffen zullen wat ruimer vallen dan de lage sloffen. Als je smalle voeten hebt zijn de hoge sloffen van maker "Angel Felting" en "Tova" niet geschikt.
Bij sommige sloffen kan het voorkomen dat de sloffen aan de onderkant een sticker hebben met de maat erop die niet overeenkomt met de originele maat. Esgii meet alle handgemaakte sloffen na en houdt zich aan de Nederlandse schoenmaat. Daardoor kan de slof net een andere maat hebben dan dat dit origineel heeft.
Bij ongelijke voeten, bij het dragen van de sloffen gaat het vilt zich naar de voeten vormen. Daarnaast zijn er soms ook halve maten beschikbaar bij de sloffen van MIM, Made in Mongolia. 

ZIJN VILTEN SLOFFEN OOK GESCHIKT VOOR DE ZOMER?
Ja, de sloffen zijn het gehele jaar te dragen, ook in de zomer. De sloffen zijn gevilt van 100 procent natuurlijke wol, dit betekent dat de sloffen behaaglijk warm zijn. Vilt is een ventilerend materiaal waardoor de voet goed kan ademen, dus ook geschikt voor de zomer! Als de sloffen met blote voeten worden gedragen, dan kriebelen de sloffen niet, de Mongoolse wol is heel zacht!


IS ER EEN VERSCHIL TUSSEN SLOFFEN EN PANTOFFELS?
Het zijn "lichte schoenen" voor in huis, daarbij is de pantoffel over het algemeen zonder sluitingen en zo gemaakt dat het makkelijk aan en van de voet kan.

DE SLOFFEN MET EEN LEREN ZOOL ZIJN NIET GESCHIKT VOOR RUWE VLOEREN EN NIET VOOR BUITEN!

KAN IK BIJ ESGII LANGS KOMEN OM SLOFFEN TE PASSEN OF EEN PRODUCT OP TE HALEN?
Esgii opereert alleen via internet en bezit geen fysieke winkels. Maar het is mogelijk een product te passen of op te halen bij esgii in Leiden. Wel graag van tevoren een afspraak maken.

IK ZIE MIJN SCHOENMAAT ER NIET BIJ STAAN.
Als je schoenmaat niet in de lijst staat bij een artikel is deze helaas niet meer voorradig in onze webshop. Neem gerust even contact met ons op over de desbetreffende sloffen en jouw maat. We zullen je dan zsm laten weten of en wanneer deze weer leverbaar zijn. Of stuur een email naar info@esgii.nl.

KAN IK VILTPRODUCTEN WASSEN?
Ja, klik hier voor informatie.

HOE WORDEN DE SLOFFEN GEMAAKT?
Kijk hier voor meer informatie.

Sloffen op maat knippten - Slipper van Tova 

Foto: @ kissmyarts.nl

DE GOEDE GIDS
De Goede Gids toont de gegevens én het assortiment van (web)winkels, merken, horeca en dienstverleners, die goede producten of diensten bieden. En met 'goed' bedoelen we: goed voor het welzijn van mens, dier en onze aarde. esgii staat hier ook in vermeld: Warme voeten met 10% korting voor Goede klanten.



HOE WERKT DAT MET DE GOODCOINS?
Bij een bestellingen van een paar sloffen krijg je 5 Goodcoins als het knopje is aangevinkt tijdens de bestelling. De goodcoins krijg je een paar dagen later op het goodcoins account bijgeschreven door Goodclub zelf. Zo spaar je punten die je kunt besteden in de webshop van Goodclub of bijvoorbeeld aan het besteden van een goed doel. www.goodclub.nl



WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?
Klik hier voor informatie over de verzendkosten.

WELK VERPAKKINGSMATERIAAL WORDT ER GEBRUIKT?
Klik hier voor meer informatie.

WANNEER WORDT MIJN BESTELLING BEZORGD?
Klik hier voor informatie over de levering.

IK BEN NIET TEVREDEN, KAN IK HET PRODUCT RUILEN/RETOURNEREN?
Ja, klik hier voor meer informatie.

KLACHT INDIENEN
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. 
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
esgii
Herengracht 15
2312 LA Leiden
06 18290203
info@esgii.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar esgii bij is aangesloten. 

HOE KAN IK BETALEN?
Met iDEAL, PayPal of per bankoverschrijving, Bancontant (BE) of Sofort Banking. Klik hier voor informatie over de betaalmogelijkheden.

VERZENDEN JULLIE OOK NAAR HET BUITENLAND?
Ja, wij versturen wereldwijd. Klik hier voor informatie over de verzendkosten.

KAN IK EEN BESTELLING OOK ALS CADEAU LATEN BEZORGEN OP EEN ANDER AFLEVERADRES?
Ja, de kosten voor deze service zijn 2,50 euro. Je kan in het eerste venster van het winkelmandje aangeven of je van deze extra service gebruik wilt maken. Ook kun je in het veld opmerkingen een persoonlijke boodschap achterlaten. Wij zorgen ervoor dat dit op een kaartje samen met het mooi ingepakte cadeau naar de betreffende persoon wordt gestuurd. Bij opmerkingen kan je ook aangeven voor welke gelegenheid het kado gegeven wordt, dan kan ik hier bij de kadoverpakking eventueel nog rekening mee houden.

VOOR OVERIGE VRAGEN
Stuur een email naar info@esgii.nl.
Tijdens werkdagen zal er binnen 1 dag gereageerd worden op het bericht.