14 dagen op zicht, ruilen of geld retour.
- Levertijd:
- 1-2 werkdagen. *
- Verzendkosten:
- GRATIS! *
* binnen Nederland
De Esgii weggever!
Esgii weggever
Sale
SaleVEELGESTELDE VRAGEN
Sloffen van klanten, kijk verder op deze pagina
IK ZIE MIJN SCHOENMAAT ER NIET BIJ STAAN, WAAROM IS DE MAAT NIET OP VOORRAAD?
Als je schoenmaat niet in de lijst staat bij een artikel (dit geld niet voor de Sale en Sample sale producten) is deze helaas niet meer voorradig in onze webshop. Neem gerust even contact met ons op over de desbetreffende sloffen en jouw maat. We zullen je dan zsm laten weten of en wanneer deze weer leverbaar zijn. Stuur een email naar info@esgii.nl.
De sloffen worden met de hand gemaakt, vilt "werkt" en zo kan het voorkomen dat de sloffen die bij esgii aankomen toch een andere maat blijken te hebben n.a.v. het nameten van de sloffen. En zo kan het gebeuren dat er in een serie van maten toch 1 maat ontbreekt.
Houd er rekening mee dat er in de periode van Februari t/m Juli bijna geen nieuwe voorraad binnenkomt ivm het naderende voorjaar en de zomer. Excuses voor het ongemak!
VALLEN DE SLOFFEN KLEIN OF GROOT?
Zie ook de uitleg bij pagina maatvoering. Voor sloffen kun je uitgaan van de normale schoenmaten.
De hoge sloffen zullen wat ruimer vallen dan de lage sloffen. Als je smalle voeten hebt zijn de hoge sloffen van maker "Angel Felting" niet geschikt.
Bij sommige sloffen kan het voorkomen dat de sloffen aan de onderkant een sticker hebben met de maat erop die niet overeenkomt met de originele maat. Esgii meet alle handgemaakte sloffen na en houdt zich aan de Nederlandse schoenmaat. Daardoor kan de slof net een andere maat hebben dan dat dit origineel heeft.
Bij ongelijke voeten, bij het dragen van de sloffen gaat het vilt zich naar de voeten vormen. Daarnaast zijn er soms ook halve maten beschikbaar bij de sloffen van MIM, Made in Mongolia. Neem gerust contact op met esgii als je er niet uitkomt welke maat je nodig hebt.
BIJ HET PASSEN VAN DE SLOFFEN ZITTEN HET OP 1 PLEK NET IETS TE STRAK, KAN IK DAAR IETS AAN DOEN?
Ja, je kunt een vochtig uitgeknepen doekje duwen op de plek waar het net iets knelt, dus als het bijvoorbeeld 2 millimeter moet uitzetten, dan het doekje erin laten zitten totdat het opgedroogd is.
KAN IK VILTPRODUCTEN WASSEN?
Ja, klik hier voor informatie.
HOE WORDEN DE SLOFFEN GEMAAKT?
Kijk hier voor meer informatie.
WAT HOUDEN DE MENSEN IN MONGOLIË ERAAN OVER?
Kijk hier voor meer informatie.
Foto: @ kissmyarts.nl
IS RETOURNEREN GRATIS?
De pakketten worden gratis verstuurd, maar het retour sturen is voor de rekening van de klant. Mocht u een artikel willen ruilen, dan sturen we ook dit artikel kosteloos op.
Als je via PayPal betaald kan je de retourkosten terug ontvangen, zie hier voor meer informatie.
WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?
Klik hier voor informatie over de verzendkosten.
WELK VERPAKKINGSMATERIAAL WORDT ER GEBRUIKT?
Klik hier voor meer informatie.
WANNEER WORDT MIJN BESTELLING BEZORGD?
Klik hier voor informatie over de levering.
IK BEN NIET TEVREDEN, KAN IK HET PRODUCT RETOURNEREN?
Ja, klik hier voor meer informatie.
Ruilen kan niet, u kunt het beste dan een nieuwe bestelling plaatsen in de webshop.
HOE KAN IK BETALEN?
Met iDEAL, PayPal, of per bankoverschrijving, Bancontant (BE) of Sofort Banking. Klik hier voor informatie over de betaalmogelijkheden.
KAN IK EEN CADEAUBON BESTELLEN?
Dat kan, bijvoorbeeld voor een bedrag van 25 EUR of 50 EUR. Stuur een email naar info@esgii.nl dan regelt esgii een cadeaubon die u dan per email ontvangt inclusief de factuur voor betaling.
VERZENDEN JULLIE OOK NAAR HET BUITENLAND?
Ja, wij versturen wereldwijd. Klik hier voor informatie over de verzendkosten.
KAN IK EEN BESTELLING OOK ALS CADEAU LATEN BEZORGEN OP EEN ANDER AFLEVERADRES?
Ja, de kosten voor deze service zijn 3,95 euro. Je kan in het eerste venster van het winkelmandje aangeven of je van deze extra service gebruik wilt maken. Ook kun je in het veld opmerkingen een persoonlijke boodschap achterlaten. Wij zorgen ervoor dat dit op een kaartje samen met het mooi ingepakte cadeau naar de betreffende persoon wordt gestuurd. Bij opmerkingen kan je ook aangeven voor welke gelegenheid het cadeau gegeven wordt, dan kan ik hier bij de cadeauverpakking eventueel nog rekening mee houden.
KAN IK BIJ ESGII LANGS KOMEN OM SLOFFEN TE PASSEN OF EEN PRODUCT OP TE HALEN?
Esgii opereert alleen via internet en bezit geen fysieke winkels. Het is niet mogelijk om langs te komen om sloffen op te halen of te passen. De gehele voorraad is overgedragen aan een fulfilment bedrijf.
BENT U ALS DETAILLIST GEINTERESEERD?
Neem gerust contact met ons op voor verdere informatie, wij horen het graag!
KLACHT INDIENEN
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Wij zijn te bereiken via:
+31 (0)515 572 461
of +31 (0)6 2912 0154, bij geen gehoor graag een bericht inspreken, dan kunnen we terug bellen.
info@esgii.nl
Na ontvangst van uw klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Wij zullen de klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar esgii bij is aangesloten.
DE GOEDE GIDS
De Goede Gids toont de gegevens én het assortiment van (web)winkels, merken, horeca en dienstverleners, die goede producten of diensten bieden. En met 'goed' bedoelen we: goed voor het welzijn van mens, dier en onze aarde. esgii staat hier ook in vermeld: Warme voeten met 10% korting voor Goede klanten.
BLOG ESGII
Op de volgende websites zijn er blogs te lezen over de producten van esgii!
esgii.nl/blog-esgii/
BEOORDELINGEN
Veel klanten die bij esgii een product hebben aangeschaft beoordelen de aankoop d.m.v. het Kiyoh beoordeling systeem. Daar kan je ook veel informatie uithalen.
De Consumentenbond is positief over esgii: De webwinkel Esgii heeft destijds (test uit 2015) alle drie de bestellingen volledig (dus inclusief bezorgkosten) èn op tijd terugbetaald.
VOOR OVERIGE VRAGEN
Stuur een email naar info@esgii.nl.
Tijdens werkdagen zal er binnen 1/2 dagen gereageerd worden op het bericht.